jump to navigation

La “influència” no és “popularitat”. El dilema de la secretària. 7 Abril 07UTC 2014

Posted by xarxes in xarxes.
Tags: , , ,
trackback

A Barriblog expliquen com un tuit d’un usuari amb només 92 seguidor va aconseguir una gran difusió (retweets). L’usuari va fer un comentari sobre un titular al teletext de TVE.

A a pesar de tenir pocs seguidors, alguns d’estos seguidors van aconseguir posicionar el tuit en altres usuaris molt populars, i es mostrava com la influència no és el mateix que la popularitat.

tweets_minute_db

Per a la difusió en les xarxes, siga informació i opinions, o siga malalties contagioses, no només és important la quantitat de connexions, si no que també són importants les connexions de les connexions, és a dir, que els contactes estiguen ben posicionats. Per dir-ho d’alguna forma, és el poder de la secretària (noteu l’ús sexista). Si no ens podem relacionar amb el director, potser relacionar-nos amb la secretària o amb el becari pot ser una manera de difondre els nostres interessos.

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: