jump to navigation

Les Roques de Masmut santificades 18 Novembre 18UTC 2010

Posted by xarxes in excursions, Matarranya, Pena-roja, personal.
trackback

Les darreres fotos de les que n’estic més content són conseqüència de decisions poc comuns. La que tos enganxo aquí avall és l’Arc de Sant Martí envoltant les Roques de Masmut.

 

 

La fotografia la vaig prendre en una decisió poc lògica. Després d’unes hores davant l’ordinador necessitava airejar les idees, i vaig anar a passejar. Tot i que venie una bona gotainada del litoral i els Ports de Beseit, lo passeig se dirigie cap al temporal. En un moment, quan la intensitat ja era forta, vaig veure que l’Arc estave formant un conjunt prou digne en les Roques. Vaig estar disparant un bon ratet. I aquí teniu la conseqüència.

Comentaris»

1. Jordi - 22 Novembre 22UTC 2010

Hola!

Potser ja coneixes la notícia i tot plegat, però he pensat que t’interessaria si no coneixes aquesta xiqueta encara:

http://www.heraldo.es/noticias/impartir_catalan_supone_descuidar_las_variedades.html?p=938971028#votar

2. xarxes - 22 Novembre 22UTC 2010

Moltes gràcies!


Deixa un comentari

