jump to navigation

Lo pas del Meridià de Greenwich pel Matarranya 7 Agost 07UTC 2009

Posted by xarxes in Matarranya, Pena-roja.
trackback

A partir de La Cartoteca trobo el Degree Confluence Project, que fotografia tots els punts d’intersecció entre meridians i paral·lels mitjançant un projecte col·laboratiu. A Pena-roja, el meu poble, hi passa el meridià de Greenwich, meridià 0. Però no tenim fotografia perquè ens posicionem entre els paral·lels 41, a Valdealgorfa, i el 40, prop de Castelló.

Tot això em fa recordar que encara tinc pendent de fer la ruta del meridià Greenwich, GPS en mà, i monte a través.

Comentaris»

1. Gemma - 8 Agost 08UTC 2009

Saps que jo vaig conèixer a Jordi al meridià 0, a Greenwich? ^^

2. xarxes - 9 Agost 09UTC 2009

Ha ha ha… veig que sóu uns clients potencials de la ruta del meridià 0 al Matarranya :P


Deixa un comentari

