jump to navigation

“Un amic em va posar un protector de pantalla, però cada vegada que moc el ratolí desapareix…” 15 gener 15UTC 2009

Posted by xarxes in personal.
trackback

Si tos agrade el tema de la informàtica i no tos importe aprofundir-hi, segur que heu estat alguna vegada víctimes d’una pregunta similar com les que m’arriben recopilades en un correu:

Converses reals registrades entre un Servei d’Assistència Tècnica i usuaris/usuàries d’equips informàtics

Cas 1

Tècnic de Servei: Quin ordinador té?

Usuari/a: Un de blanc

Tècnic de Servei: (Silenci)

Cas 2

Usuari/a: Hola!. No puc treure el disquet de la disquetera.

Tècnic de Servei: Ha intentat prémer el botó?

Usuari/a: Sí, és clar, està com enganxat …

Tècnic de Servei: Això no sona bé, prendré nota.

Usuari/a: No .. Espera … No hi havia ficat el disquet … està encara damunt la taula …, gràcies.

Cas 3

Tècnic de Servei: Faci clic sobre la icona de ‘El meu PC’, a l’esquerra de la pantalla.

Usuari/a: ¿La seva esquerra o la meua esquerra?

Cas 4

Tècnic de Servei: Bon dia, en què puc ajudar-la.

Usuari/a: Escolti, no comenci amb tecnicismes, no sóc experta en ordinadors. ¡Coño!

Cas 5

Usuari/a: Hola, bona tarda, no puc imprimir, cada cop que ho intento diu ‘No es troba impressora’. He agafat fins i tot la impressora, l’he col·locat davant del monitor però l’ordinador encara diu que no la pot trobar.

Usuari/a: Hola, no puc imprimir.

Cas 6

Usuari/a: Tinc problemes per imprimir en vermell.

Tècnic de Servei: Té una impressora a color?

Usuari/a: No, la meva és blanca.

Tècnic de Servei: Per favor doni clic a ‘inici’ i. ..

Cas 7

Tècnic de Servei: Què veu en el vostre monitor ara mateix?

Usuari/a: Un osset de peluix que el meu xicot em va comprar.

Cas 8

Tècnic de Servei: Ara, premeu F8 ..

Usuari/a: no funciona.

Tècnic de Servei: Què ha fet exactament?

Usuari/a: Pressionar la F 8 vegades com em vas dir, però no passa res

Cas 9

Usuari/a: El meu teclat no vol funcionar.

Tècnic de Servei: ¿Està segura que està connectat?

Usuari/a: No ho sé. No arribo a la part de darrere.

Tècnic de Servei:  Agafe el teclat i done deu passes enrere.

Usuari/a: ok

Tècnic de Servei: El teclat segueix amb vostè?

Usuari/a: Sí

Tècnic de Servei: Això significa que el teclat no està connectat Hi ha algun altre teclat?

Usuari/a: Sí, hi ha un altre aquí. Huy ,…. ¡¡¡Aquest sí que funciona

Cas 10

Tècnic de Servei: El teu password és ‘a’ minúscula de aigua, V majúscula de Víctor, el número 7 …

Usuari/a: 7 en majúscula o minúscula

Cas 11

Usuari/a: No puc connectar-me a Internet, apareix error de clau.

Tècnic de Servei: ¿Està segura que està utilitzant el password correcte?

Usuari/a: Sí, estic segura, vaig veure al meu marit escriure’l.

Tècnic de Servei: Em pot dir quin era el password?

Usuari/a: 5 asteriscs

Cas 12

Usuari/a: Tinc un greu problema. Un amic em va posar un protector de pantalla, però cada vegada que moc el ratolí desapareix ..

Cas 13

Usuari/a: No aconsegueixo trobar el simbolet per obrir el Word.

Tècnic de Servei: Miri a l’escriptori. ¿Què té?

Usuari/a: Molts papers i el meu pintallavis.

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

