jump to navigation

Escoltar ultrasons (i endevinar l’edat) 27 Octubre 27UTC 2008

Posted by xarxes in música.
Tags: , ,
trackback
Estic una mica frustrat perquè no puc escoltar tots els tons que la gent jove escolta, però seré més feliç si això significa que no haig d’escoltar mai més els seus maleïts sons de mòbil al bus.

L’ultrasò mosquit més alt que puc escoltar és 14.9kHz

Busca amb ultrasonic ringtones quins pots escotlar tu!

Este missatge és el que em correspon mirant quins ultrasons (sons de freqüència alta) arribo a escoltar. Fins els 20 anys les freqüències de so que l’oïda humana arriba a percebre són molt altes. Però amb l’edat, les canes i l’al·lopècia, la cosa comença a decaure. Se suposa que tinc uns trenta-i-pico anys. Això és un sistema bastant paregut al de mirar les dents als cavalls ;-)

PS: Se m’ocorren multitud de fetxories si passes els mp3 de l’ultrasó al mòbil. Sobretot per a professorat de secundària :-D

Fet amb Ultrasonic Ringtones |        Vist per Microsiervos

Comentaris»

1. tretze - 28 Octubre 28UTC 2008

Quina passada, no?

The teen repellent will no longer foil you, but you can still hear some pretty high tones.
The highest pitched ultrasonic mosquito ringtone that I can hear is 16.7kHz

Hahahahaaa segons això encara tinc 20 i algo, o sigui que encerta totalment!

2. Gemma - 30 Octubre 30UTC 2008

huhuhu, a mi m’ha sortit el mateix, 16,7!! 20 anyets!! ^ ^ però els de sota estan mal fets menys l’últim, perquè se sent el segon en què la ratlleta topa al final :s


Deixa un comentari

