jump to navigation

Quin domini m’hauria de comprar? 16 Setembre 16UTC 2008

Posted by xarxes in xarxes.
trackback

Amb la notícia que s’han abaixat los preus dels dominis .cat torno a donar voltes al que ja m’havia jurat durant les vacances a raïl d’alguns piropos com rata i agarrat d’un tal Torres Burriel ;) Així que us poso unes quantes propostes i a veure qui m’ajuda a triar. De moment s’hi hospedaran les dos coses que tinc a la xarxa i un projecte que aviat espero escomençar i consolidar:

Amb el domini que tria, hi afegiré la carpeta /franja, la carpeta /xarxes o la carpeta /cingles. I la podria deixar a disposició d’altres persones que tenen un miniespai a Internet.

  • natxosorolla.net
  • molinar.net (en honor al mas de naixement de Desideri Lombarte)
  • franja.cat
  • franja.net
  • xarxes.net
  • xarxa.cat
  • xarxa.net
  • matarranya.net
  • cingles.net

Comentaris»

1. Atka Kevlarsjal - 17 Setembre 17UTC 2008

És una decisió difícil. Potser la menys compromesa és el teu nom. Qualsevol de les altres es decanta cap a un dels projectes. Per cert, jo volia aprendre a fer un blog WordPress instal·lat a un domini. Ara que veig que tu ho has de fer esperearé a que n’aprenguis i després m’ho expliquis :)


Deixa un comentari

