jump to navigation

“Qui molt abraça, poc estreny” 18 Agost 18UTC 2008

Posted by xarxes in tesi.
trackback

“Qui molt abraça, poc estreny”. Així m’ho va dir el meu director de tesi fa poc temps. I no li falta raó. Evidentment, sóc dels que té tendència a intentar abraçar-ho tot. I més. Així que es devia veure obligat a fer-m’ho veure. Al PhDComics ho han mostrat amb un gràfic, per a que els quanti ho entenguem millor ;)

Traducció lliure:

Què coneixes? vs Quant coneixes sobre això?

  • Ho coneixes tot, però coneixes molt poc, deus ser un pregraduat.
  • Coneixes bastantes coses, però només les coneixes una mica, deus tindre un Master.
  • No conéixes quasi cap cosa, però la coneixes molt, deus ser un Doctorat.
  • I després… coneixes totalment una cosa… no, no és possible… te n’has eixit del l’eix X Y.

Comentaris»

1. Atka Kevlarsjal - 18 Agost 18UTC 2008

Quins consells tan savis que et dóna el director de tesis. ;) Diuen que encara hi ha gent més dispersa, però. Algun s’ha vist…

2. Marc - 20 Agost 20UTC 2008

jo també sóc d’aquests, Natxo! Un horror. He tornat de les vacances amb la intenció de centrar-me més, estrenyer més i abarcar menys… a veure si me’n surto. La meva tutora de tesi m’ha llençat l’advertència uns quants milers de vegades…


Deixa un comentari

