jump to navigation

Tecles per minut 14 Agost 14UTC 2008

Posted by xarxes in xarxes.
trackback

Vaig utilitzar per pimera vegada un ordinador quan feia 3er d’ESO (14 anys), cap al 1994. Me van comprar un 486 a 4at d’ESO o 1er de batxillerat, farts que estiguera tot lo dia a casa ma tia invaïnt lo 386 que tenie a l’habitació . Vaig entrar per primera vegada a Internet cap a 1998, a la facultat. I vaig haver de preguntar a un amic, abans, “com entro a internet? què faig per a entrar-hi”. Me va recomanar que obriguera el Navigator i escriguera “yahoo.com” o “altavista.com”. “I què faig en això?” “No sé, busca el que t’interesso”. Però no va ser fins l’any 2001, en les classes de doctorat, que per recomanació d’una amistat vaig escomençar a escriure amb més de dos dits. Tenia una bona velocitat en los dits índex. Però amb les hores que ja començava a tindre que passar davant la pantalla tot lo cos podia escomençar a resentir-se’n. I vaig començar a practicar de manera autodidacta. Fins avui que escric amb 10 dits. I pel meme que llixgo a Cucha que te digo sobre la velocitat per minut en què pots teclejar, veig que arribo a les 311 tecles per minut. No està mal, no?

You reached 219 points, so you achieved position 24435 of 59356 on the ranking list
You type 311 characters per minute
You have 36 correct words and
you have 3 wrong words

Esteu tots convidats a veure com teniu les tecles per minut

Comentaris»

1. Marc B. - 14 Agost 14UTC 2008

Incomprensiblement jo encara em trobo gent que es passa tot el dia davant l’ordinador i es justifica en NO aprendre mecanografia (???).

311 no està gens malament. Amb els temps les augmentaràs i potser em superes :-PPPP (465 ppm):

59 wordsSpeedtest

2. Atka Kevlarsjal - 14 Agost 14UTC 2008

Jo en faig 262… amb dos dits XD Encara no he après a fer anar els altres. Una de les múltiples coses pendents que tinc…

Per cert, acabo de veure que tens a la llistes de “coses llegides recentment” un article sobre perquè són iguals els xinos. Veig que el tema no se te’n va del cap, eh!

3. Gemma - 19 Agost 19UTC 2008

286 amb una mà. xarxes, segur que a atka te li queixes tant com a mi de què no use les 2 mans i tots els dits??????? :D ai, este marc b. em critica indirectament ¬¬’


Deixa un comentari

