jump to navigation

Posar-se data per a les coses 11 Agost 11UTC 2008

Posted by xarxes in xarxes.
trackback

Habitualment em poso metes. Molt sovint. I de fet sóc conscient que em van molt bé. Tot i que els terminis difícilment els complixco. De fet, tinc una meta que és presentar la tesi doctoral al juny de l’any que ve (2009). I no sé si compliré el termini. I tampoc m’importa massa. Però posar-me una meta i una data em va genial per a produir i per a treballar. I per a tancar-ho. La data de presentació és lo de menys si el seu tancament no afecta a altres persones.

Amb el text que enganxo, entenc una mica millor per què és així la cosa:

“Un psicòleg diria que el fet de fixar una idea a la ment provoca que l’inconscient permanesca sempre atent per a aprofitar les situacions que pogueren conduir a eixe objectiu. Una persona religiosa afirmaria que Déu ha escoltat la seua oració. Un místic, que l’energia despregunda per la visualització ha modificat l’entorn”

Vist a Productividad personal que ho prenia de “La visualización puede transformar tu vida” de Terry Schwartz (editorial Sirio).

Foto de Jill

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

