jump to navigation

Païsosbaixejant… en xarxes dinàmiques i llengües 29 Març 29UTC 2008

Posted by xarxes in tesi, xarxes.
trackback

Lo bloc farà una parada tècnica durant uns dies perquè un servidor va als Països Baixos a aprendre una mica de xarxes socials i de sociolingüística. A l’apartat de Guindejant hi trobareu les referències. Bàsicament a principis de setmana intentaré enterar-me de com funciona el Siena, un programa d’anàlisi longitudinal de les xarxes socials. Que per a la tesi em va com anell al dit: ja tinc la xarxa social dels crios quan estaven al darrer curs de primària, i ara també tinc com han fet lo pas a l’Institut, i en quina llengua han escomençat a parlar en los nous amics, en qui es relacionen… I jo, en tanta informació , me séntigo una mica el gran germà ;)

A finals de setmana aniré a presentar les primeres anàlisis a un congrés de sociolingüística. Sigue com sigue, espero tornar molt animat en tot lo que haig vist i en les noves idees, en los ànims per terra perquè em falta molt anglès i amb alguna bona oferta per a tornar-hi a l’estiu o principis de curs vinent per a poder treballar en Siena, i en la tesi, al quartell general del programa. Aviam!

Foto de Paul Ferrer. Que no ho deia, però també vull tornar molt animat de veure moltes bicicletes i provar els formatges que m’han dit que fan a Groningen.

Comentaris»

1. Gemma - 31 Març 31UTC 2008

Així hi ha projectes de futur als Països Baixos?? Si vinc dilluns encara em podré acomiadar de tu x estos dies? avui hemenjat claus angleses d’aquelles q tu compres, que M.i jo mengem i que V. detesta!


Deixa un comentari

