jump to navigation

Els grups lingüístics en la societat andorrana 22 gener 22UTC 2008

Posted by xarxes in sociolingüística.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Avui presentem l’Enquesta sobre els usos lingüístics a Andorra que vam publicar fa algun temps. L’acte el teniu anunciat a la web de la Xarxa CRUSCAT. Presentaré els resultats del capítol sobre els grups lingüístics. Va ser un capítol amb el que vaig treballar molt, però ha estat dels que més m’ha agradat. Perquè vaig aprendre a treballar amb anàlisi de conglomerats i anàlisi factorial. Després hi vaig treballar molt més, durant un estiu, per a presentar-lo al meu Diploma d’Estudis Avançats de Sociologia (la tesina). I estic intentant de publicar-lo a alguna revista. De moment, enganxo la presentació del que presento d’aquí unes horetes.

Comentaris»

1. Marina - 22 gener 22UTC 2008

molts sort a tots dos en la presentació! dsprés m’ho miro amb més calma. saludeu a la càmera si us graveu ;P


Deixa un comentari

