jump to navigation

Musica emplasticada 10 Desembre 10UTC 2007

Posted by xarxes in música.
Tags: , , , ,
trackback

Dissabte vaig anar a un concert d’Azero, un grup que ha nascut a les viles en un dels dialectes del català que mes m’encante. A l’entrada podies pagar 6 euros o be afegir 2 euros i adquirir tambe el CD. Qaun vam arribar ja no quedaven CD’s, però no em va importar massa. Sabia de la política d’entrades i havia decidit que no els compraria el CD, encara que m’agraden i son amics meus. Perquè havia baixat escoltant l’mp3 enganxat al radiocasset del cotxe i no havia pogut posar les cançons velles del grup perquè les tinc en CD i no en mp3. Lo darrer contacte en la musica emplasticada dins d’un CD ha estat la que portava al lector de CD’s i mp3 que es va jubilar fa alguns mesos, i que sobretot ha reproduït moltíssima musica baixada per l’Emule en format de mp3. Directament, qualsevol disc que em compro i que tinc ganes d’escoltar quotidianament, es convertit a mp3. Perquè si la música només està en CD sé que l’escoltaré de tant en tant. I no la transportaré amunt i avall , en la taxa de grams per minut de música que comporte la música emplasticada. Preferixco adquirir altre merchandising. I més ara de cara al fred, que tinc l’armari una mica faltat de jerseis .

Comentaris»

1. marc Pradel Miquel - 10 Desembre 10UTC 2007

Haurien de donar un disc extraible amb les cançons en comptes d’un CD… o posar-les a la web i que tothom se les pugui descarregar directament. Jo cada cop escolto menys música des del cd… tinc una còpia en format mp3 al disc dur i allà on estigui treballant allà tinc la meva música…

2. nessa - 10 Desembre 10UTC 2007

ep!
és el primer cop que faig un comentari a un bloc! uau! i justament el comentari no correspon a aquesta entrada però, crec que ja va bé!! :-D
Avui m’ha anat a petar a les mans un escrit d’una revista d’Arenys (Maresme) que es diu l’Atmella d’Arenys i he trobat un article interessant que es diu “Fer l’onso” de Quim Gibert. Comença amb la mort de les llengües d’en Tuson, passant per els onsos bruns americans fins arriba a los Draps un grup de rock de Pena-roja de Tastavins (Matarranya)… per acabar dient, a veure si en Marcelino para de fer l’onso amb la llei de llengües! Que a l’arenyenca seria para de fer el ronso i actua!
salut!

3. Marina - 10 Desembre 10UTC 2007

jo el que faig es baixar-me la musica d internet, i intento compensar-ho anant a veure mes concerts :) jo tb fa mooooolt que no compro un CD. son una llauna i s rallen!


Deixa un comentari

