jump to navigation

Vida mòbil 7 Desembre 07UTC 2007

Posted by xarxes in personal.
Tags:
trackback

La vida mòbil me permet viure allà a on m’agrade i treballar del que m’agrade i tot de manera relativament incompleta, però el més proper a la perfecció del que puc. Habitualment no trigo més de 1/2 hora en fer la maleta per a moure’m de l’Àrea Metropolitana de Barcelona al Matarranya, o potser algun dia a Saragossa. Infinitats de dies porto la maleta damunt i no sé a on dormiré ni quants dies passaré al meu destí. I la maleta habitualment se resumix en alguns papers i un PC Acer de 14 polzades que cada dia pareix que peso més. I allà tota la informació que necessito per a treballar. I la que em falta, a la xarxa. Haig treballat moltes hores a un bus o a un tren, amb total concentració. Això ha acabat per fer-me molt bon amic de la meua darrera adquisició: una Blackberry, que és un intermig entre mòbil i una agenda electrònica, i que em permet portar amunt i avall una tarifa plana d’internet per uns 20 euros al mes (correu, web, googlemaps, twitter…), a més del que ja estic més que acostumat, que és llegir, esborrar i contestar correus, portar una agenda i el més important, un maremagnum de tasques que puc prioritzar i departamentalitzar en diferents àmbits de la meua vida per a cada moment: faena, tesi, activisme, personal, coses per llegir… La meua vida és un abans i un després amb la informatització de les tasques. Abans ere una agenda en paper pleníssima de post-it’s que passaven d’un dia a l’altre, d’una setmana a l’altra perquè no hi havia temps de treballar-hi. Canviant les tasques de pàgina i mai sabies si te’n deixaves algun de perdut. Ara és una cadena de prioritats fàcil de moure d’un lloc a l’altre. Tot això ve  a compte d’un apunt que estava escrivint sobre la caiguda d’internet durant dos dies a casa, al Matarranya… seguirem explicant en breus…

Comentaris»

1. Robatoris del fil de telèfon, vida mòbil, web 2.0 i xarxa social « Xarxes socials i llengües - 7 Desembre 07UTC 2007

[…] dediquen a tallar-los i revendre el coure a bon preu, i guanyar-se el jornal així. Gràcies a la vida mòbil, i la relativa independència de les estructures físiques, jo seguixco rebent lo meu correu al […]

2. Comprant un portàtil « Xarxes socials i llengües - 11 gener 11UTC 2008

[…] què canvio d’ordinador? Sobretot, pel volum i pes. Cada setmana  el transporto a l’esquena entre cases, transports públics i cotxe. Si vaig deixar de transportar la roba i […]

3. Portàtils barats « Xarxes socials i llengües - 31 Agost 31UTC 2008

[…] Tenia unes idees clares. Només volia un ordinador, perquè mantindre dos o tres ordinadors, segons la casa a on estàs, sempre porte el seu temps. I a més, mai tens lo programa que necessites en aquell moment en […]

4. Internet mòbil en Vodafone… encara no « Xarxes socials i llengües - 25 Setembre 25UTC 2008

[…] mòbil i internet a dos cases. La velocitat m’importa poc. Però sobretot m’importa la vida mòbil. Però l’oferta aporta poc més del que ja teníem: connexió ADSL a una línia telefònic […]


Deixa un comentari

