jump to navigation

Final del treball de camp 22 Juny 22UTC 2007

Posted by xarxes in tesi.
trackback

Ahir vaig acabar el treball de camp. En los grups de discussió. Me donaran molt de joc. I m’ajudaran a entendre què volen dir les dades, si les contradiccions són contradiccions o són maneres peculiar de veure les coses… Estic en la sensació que si tinguera analitzades les dades de les enquestes prèvies, lo treball de camp serie molt millor, amb preguntes molt concretes als punts clau i a les persones concretes. Però el temps que hi ha és lo que és i no es pot fer res més. L’únic que es podrie fer és escomençar les vacances com a les escoles. Però crec que encara m’esperaré unes setmanes… si al final l’anàlisi de les dades no m’abduix… i em deixe veure com ix lo sol…

De moment crec que escomençaré a practicar el que preferixco, que és allargar les meues estades treballant al poble. I en la pistina oberta. Mhhhh… Marxo a dormir que sent les hores que són, demà hi ha curset d’estadística a les 10h… i hauria de preparar l’Statgraphics… buffff

Foto: Eixint de Saragossa en lo tren cap a Binéfar. “Les escoles obrin a les 9h”. La foto millore molt jugant en lo Picasa.

Comentaris»

1. changingcities - 28 Juny 28UTC 2007

Quna enveja. Jo ja tinc ganes de començar el treball de camp després de sis mesos sis llegint el que han fet els altres… la pena és uqe encara no sé el què he de buscar amb el treball de camp. O sigui que de moment tinc dos o tres mesos més de seguir llegint elaborant i reelaborant….


Deixa un comentari

