jump to navigation

En 10 dies haig assentat lo cul… 15 Mai 15UTC 2007

Posted by xarxes in personal, tesi, xarxes.
trackback

Com han passat los dies des del domenge del retorn… La veritat és que ha estat una mica duret, perquè la setmana abans del congrés vaig estar tancat preparant la presentació del Sunbelt. La setmana del congrés pràcticament no vaig treballar en res diferent a fer xarxa amb altres investigadors i practicar l’anglès (dis-li practicar o dis-li calcigar). I la setmana de tornada ha estat una setmana d’estrés alt. No ha segut cap cosa extraodinària. Però havia de posar al dia la faena i començar a visualitzar les coses en les que estic treballant, i tindre-les “per a vendre” al juny. A més, tot i que el treball de camp quantiatiu per a la tesi està tancat, abans de l’estiu haig de tindre el treball qualitatiu. I només arribar vam tindre una reunió de projecte en la que em va costar molt posar-me al dia i prendre decisions. Tot i que vaig decidir centrar els meus esforços per al treball de camp qualitatiu en l’anàlisi de les xarxes personals, per veure si aportaven una visió diferenciada i millor per a seguir la biografia dels xiquet, finalment per a la tesi m’han recomanat fer una cosa més ortodoxa , com grups de discussió, i deixar l’anàlisi de xarxes personals en una part més perifèrica.

Estic treballant en convertir la presentació en un article publicable i ahir vaig aconseguir tancar la primera versió, perquè divendres tenim seminari de Llengua, societat i comunicació i tindrem temps per a parlar sobre les nostres recerques. En l’article estic posant les cartes damunt la taula i visualitzant quin és l’objectiu de la meua recerca: provar la millora de l’anàlisi de xarxes socials per a la recerca sociolingüística. Aviat podré penjar-lo i discutir públicament si és una bona via de recerca.

A la foto, lo panell de vols de Berlín cap a Kérkyra, amb un únic vol realment nocturn. Com no, si hi ha alguna cosa a deshora, la practico.

Comentaris»

1. changingcities - 16 Mai 16UTC 2007

Jo encara estic definint i redefinint la meva tesi… de moment m’he plantejat una pregunta inicial que ha de reordenar tot el que tenia redactat d’enclavatge teòric… Les tesis canvien constantment i també els nostres enfocaments. Aviat penjaré alguns plantejaments fonamentats sobre la meva tesi al meu bloc (espero).


Deixa un comentari

