jump to navigation

A Palma de retorn de Kérkyra 6 Mai 06UTC 2007

Posted by xarxes in personal, tesi, xarxes.
trackback

Estic de tornada i començo el post a Palma, mentre estic fent l’escala. Ho volia fer a Frankfurt, però abans d’eixir de Kérkyra m’havia baixat lo correu i no m’ha donat temps a revisar-lo i a escriure. Són les 8:23 i l’avió ix a les 9:04. A les 22:30 haig eixit de la illa, a les 00:30 arribava a Frankfurt, però havia de fer el canvi d’hora i eren les 23:30. Haig fet una mica de mesdiada pels bancs de l’aeroport, abans haig cenat a l’únic puesto obert de l’aeroport, al McDonalds, i a les 05:00 haig mos ham eixecat de Frankfurt. I aquí estic des de les 07:00. Pitjor és eixir de festa ;-)

Quan ham arribat a Palma haig tingut la sensació de retorn a casa… pareixie com un paissatge més propi. I dic que és subjectiu perque a Kérkyra molts dies havia tingut la sensació de trobar-me de cara en gent gran que apostava (interiorment) que parlaven com jo. Me pareixien molt pròximes facialment, culturalment.. però a la que parlaven grec desapareixie la proximitat. És una cosa totalment subjectiva… però m’imagino que el retorn a un lloc a on tens la confiança que pots parlar català, te sents més a casa. Perquè el català encara no l’haig parlat ni l’haig sentit parlar.

 

PS: Vaja, ara acabo d’escoltar una parella de mallorquins que deuen anar a Barcelona! Deixo el post que són i 35 i ja han posat lo vol a la pantalla.

A la foto, efectivament, un bon lloc per a dormir a l’aeroport de Schoenefeld (Berlín)

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

