jump to navigation

M’estreno en un bloc 6 Desembre 06UTC 2006

Posted by xarxes in xarxes.
trackback

Tot ha tingut una lògica… Fee dies que havia llegit coses dels RSS. És com un lector de correu, però que el que fas és dir-li “vull que m’ensenyos les coses noves de tal i tal pàgines web”. Mireu l’enllaç. La meua pregunta ere “i això per a què em servirà? Ho deuen utilitzar 4 frikis que miren moltes webs… però jo només miro el Vilaweb, algun fòrum de debat, alguna web esporàdica de xarxes socials, i poca cosa més. A la resta de webs només hi entro una vegada, perquè m’ixen al google, buscant altres coses”. Però en l’arribada del Firefox 2.0 una de les coses que anunciaven ere canvis en los lectors de RSS. Vaig provar a vore com anave i què fee i mira, me vaig subscriure al Vilaweb des de Firefox. La veritat és que ere molt incòmode. Però vaig recordar que havia provat lo Google Reader un dia que el recomanaven a la llista de Redes. Aixina que hi vaig entrar, vaig agregar algunes webs i… al final ja tenia 5 o 10 webs… i ara tinc un futimerde webs que puc visitar en un moment. Llixgo el titular de les coses noves que tenen i si no m’interesse ja no em passo minuts i minuts mirant a vore què diuen. També vaig recordar que hi havie un bloc sobre xarxes socials la mar d’interessant: Alianzo.
En este context me vaig animar i vaig pensar que podie ser interessant aprofitar la informació que anava llegint i classificant. Normalment reenvio correus dient “mira’t això“, que moltes vegades penso “no sé si qui ho rep deu dir “mira que guapo” o “i ara este per a què m’envie això“”. Segur que els que pensen això rader ja ni m’escriuen i els que diuen què guapo algun correu m’envien, aixina que vaig enviant coses. I ara intentaré fer el salt i posar estes coses a un bloc. Totes relacionades en la meua passió: sociologia, xarxes socials, sociolingüística, informàtica, política…. Espero poder fer un puestet per a comentar les coses que vaig llegint, resums de llibres, idees per a recerques… i que m’ajudaran a classificar tot això. Benvinguts.

(La imatge és la de la xarxa social dels Simpson. Té la seua gràcia)

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

