Mapa de les àrees d’excitació 22 Agost 22UTC 2008
Posted by xarxes in xarxes.trackback
Llixgo a Kirai, un geek en Japón que IBM ha fet un mapa dels 30.000 punts del cos detallant a on desitgen ser tocats hómens i dones. Podeu veure els detalls de la investigació aquí i aquí, i amb el cos per darrere.
Mapa d’on desitegen ser tocats hómens i dones.
Mapa d’on creuen que han (o a on desitgen tocar) les dones als hómens i les dones als hómens
El cos masculí, clarament, és una màquina més senzilla (o simple) que el femení. I en el cos femení cau el mite de la sensualitat dels peus. I es veu lo desperdiciat que està el coll.
Havia vist una cosa pareguda fa molts anys. Quan se’t desperte l’interès científic per les coses a la vegada que comprens que les amigues és millor no estirar-los lo monyo. Era a un llibre d’aquells que tenen los pares per casa: El Hombre al desnudo de Desmond Morris, amb edició de 1984 de Circulo de Lectores. Explicava les zones tabú del cos quan la mare toca a un fill o una filla, quan ho fa un pare, entre amics del mateix gènere i entre amics de gènere oposat.
Kirai ho havia vist al flickr de Jurvetson



Comentaris»
No comments yet — be the first.